مروری بر اخبار دنیای تکنولوژی، مقایسه بررسی و نقد کالاهای دیجیتال

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید قهوه گانودرما

قهوه گانودرما یکی از محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز است.این قهوه ها با قارچ گانودرما ترکیباتی معجزه آسا را پدید آوردند که برای درمان بیماری های همچون دیابت و صرع و حتی سرطان بسیار مفید و اثر بخش می باشد.در هر پک از قهوه 20 ساشه وجود دارد که بهترین زمان مصرف آن نیز در فواصل زمانی 24 ساعته است. به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.توجه داشته باشید ما در فروشگاه خاص باکس انواع محتلفی از قهوه گانودرما را موجود داریم ولی هیچ کدام از آنها یعنی قهوه سوپریم، لاته و موکا و همچنین شکلات داغ گانودرما داروی تخصصی نیستند.

 

 

با اینکه ترکیبات قهوه گانودرما مکمل های بسیار مفیدی برای کنترلِ پیشرفت بیماری ها و از بین رفتن اثرات مخرب آنها بر بدن می باشد تجویز موردی آنها صحیح نبوده و توصیه میشود اگر بیمار هستید و داروی خاصی مصرف میکنید به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به جایگزینی یا قطع مصرف داروهای مهم خود نکنید.خرید قهوه گانودرما به دلیل ماهیت درمانی آن ضمن طبیعی بودن یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سلامتی بدن محسوب میشود. قهوه گانودرما دکتر بیز تنها محصول اصلی و درجه یک موجود در بازار است. شما میتوانید از اینجا به لیست محصولات دکتر بیز دسترسی داشته باشید.قیمت قهوه فوری دکتر بیز در این صفحه بروز و معتبر بوده و تقریبا همیشه شامل تخفیفی حدود 50 درصد برای مشتریان عزیز است بهتر است بدانید علت قیمت قهوه گانودرما با تخفیف، فروش بالا و مستقیم به مصرف کننده است. پس می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید بهتر است بدانید قهوه گانودرما دکتر بیز معمولا تاریخ انقضای بیش از یک تا دو سال از تاریخ تولید دارد و انقضا و اصالت این محصول شامل گارانتی می باشد.

۲۸ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی سامسونگ Galaxy A52

امسال سامسونگ گوشی‌های میان رده بسیار خوبی را معرفی کرد. از Galaxy A32 گرفته تا کهکشانی‌های A72 و A52 که اخیراً معرفی شده است، همه در مقیاس بسیار خوبی از قیمت در کنار ویژگی‌ بهره می‌برند. اما مسلماً و معمولا مدلهای کوچکتر و خوش دست تری مانند گوشی Galaxy A52 است که در این میان درخشش بیشتری دارد و بین اکثر کاربران بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

تنوع گوشی‌های سامسونگ نه تنها در بین سری A ،M و S زیاد است بلکه از هر مدل خاص نیز معمولا با توجه به منطقه مکانی و برخی از تصمیم‌گیری‌های این کمپانی مدلهای مختلفی ساخته می‌شود. همین گوشی A52 نیز در دونسخه معمولی و 5G تولید شده است که در بخش‌های کوچکی باهم تفاوت دارند.

 

نمایشگری که گلکسی A52 از آن استفاده می‌کند یک پنل 6.5 اینچی Super AMOLED است که وضوح بسیار خوب 1080x2400 پیکسل را دارد. این نمایشگر در گوشی Galaxy A52 5G از نرخ نوسازی 120 هرتز و در نسخه معمولی از نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد و این اولین تفاوت دو مدل با یکدیگر است.

در بخش پردازنده و تراشه، نسخه‌ی 5G از پردازنده Snapdragon 750G 5G و نسخه معمولی از پردازنده Snapdragon 720G استفاده می‌کنند. Galaxy A52 5G در دو حافظه رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ساخته شده است که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یک را خریداری کنید. باتری گوشی نیز ظرفیت 4500 میلی آمپری دارد که با شارژر 25 واتی شارژ می‌شود.

دو بخش دوربین هردو گوشی از لنزهای مشابه و چهارگانه استفاده می‌کنند. لنز اصلی 64 مگاپیکسل است و پس از آن لنز فوق عریض 12MP، ماکرو 5MP و تشخیص عمق 5MP را داریم. دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریوی موجود در آن اشاره کرد که تجربه رسانه‌ای خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی هواوی P30 Lite

گوشی موبایل Huawei P30 Lite 128GB

گوشی موبایل P30 Lite یکی از سه مدل گوشی سری P شرکت هواوی می باشد که در سال جدید معرفی شدند. همانطور که از اسمش پیداست نسخه ی سبک و لایت P30 Pro است که با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی قرار است نیاز کاربران گوشی های میان رده را مرتفع سازد. طراحی بسیار شکیل و زیبا در عین سادگی کاملا نوین و طبق مد است و همچنین ساختاری مهندسی شده که از این گوشی یک دیوایس خوش دست ساخته است.

تراشه پردازنده مرکزی کرین 710 در کنار رم 4 گیگابابتی به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G51 مشخصات فنی و مدیریتی این اسمارتفون را تشکیل می دهند. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای P30 Lite ظرفیت 128 گیگی دارد و دست شما را برای ذخیره هرگونه اطلاعات باز می گذارد.

دوربین های پی 30 لایت نقطه توجه طراحان بوده است و دوربین اصلی با سه لنز که به ترتیب سنسورهای 24، 8 و 2 مگاپیکسلی دارد محدوده وسیعی از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید همچون یک نمونه مینیاتوری دوربین حرفه ای به آن نگاه کنید. دوربین سلفی نیز با لنز 32 مگاپیکسلی آمده است تا بتواند همراه شما در ثبت خاطراتتان باشد. باتری تعبیه شده روی گوشی هواوی P30 Lite دارای حجم 3340 میلی آمپر ساعت است و می تواند یک روز کامل شما را همراهی کند.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و قیمت این گوشی از این لینک کمک بگیرید.

۱۸ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

انگشتر نقره مردانه

یکی از زیور آلات پرطرفدار در بین آقایان انگشتر نقره مردانه است که در نمونه‌های بسیار زیادی ساخته می‌شود. این نوع انگشتر دارای رکاب نقره و نگینی متغیر از جنس عقیق، زمرد، فیروزه، زبرجد، الکساندریت، یاقوت، حدید، توپاز و غیره است که هر یک از این نگین‌های گرانبها طرفدار و خواص مربوط به خود را دارد.

 

اگر شما هم قصد خرید انگشتر نقره مردانه را دارید، اطلاع از خواص و طریقه شناسایی نقره اصل با غیر اصل می‌تواند کمک خوبی به خرید شما کند. لازم به ذکر است این نوع انگشتر در انواع مختلفی از جمله انگشتر نقره مردانه دست ساز و انگشتر نقره مردانه ماشینی ساخه می‌شود.

از جمله خواص انگشتر نقره می‌توان به کاهش استرس، تنظیم فشار خون و افزایش سوخت و ساز بدن اشاره کرد.

۱۷ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۰۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi 9

 

گوشی شیائومی Redmi 9 با ظاهری زیبا در ابعاد 9.1*77*163.1 و با وزن 198 گرم وارد بازار شد. پس این گوشی در دسته تلفن های هوشمند بزرگ و ضخیم جای می گیرد که شاید دلیلش به استفاده از نمایشگر 6.53 اینچی و باتری بزرگ برای این مدل برگردد. بدنه ی شیائومی Redmi 9 در قسمت پانل پشتی و فریم از پلاستیک و در پانل جلویی از شیشه ی گوریلا گلس 3 ساخته شده است.

در قسمت نمایشگر طبق بررسی ها از نسخه قبل از خود یعنی Redmi 8 پیشی گرفته و با یک نمایشگر 6.53 اینچی لمسی خازنی از نوع IPS LCD رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه می کند که در همین جا تفاوتش با نمایشگر 6.2 اینچی ردمی 8 قابل مشاهده است. صفحه نمایش Redmi 9 با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ توانایی پخش 16 میلیون رنگ را دارد. این نمایشگر فول اچ دی که حدود 89 درصد پانل جلویی را به خود اختصاص داده روشنایی و وضوح مناسبی دارد.

دوربین چهار گانه آن از 4 لنز متفاوت تشکیل شده است. لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز واید 28 میلیمتری است که قابلیت فوکوس خودکار دارد. لنز دوم یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های فوق عریض و لنز سوم یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصله نزدیک می باشد، در آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصاویر، این پکیج را کامل می کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که یک لنز واید 27 میلیمتری است و مانند اکثر میان رده ها کیفیت فیلم برداری این گوشی نیز 1080 و 30 فریم در ثانیه است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت عکسبرداری HDR و پانوراما اشاره کرد.

 

از همه ی این ها گذشته سخت افزار گوشی شیائومی Redmi 9 با داشتن یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای از نوع Helio Mediatek G80 با فرآیند تولید 12 نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 از مدل های قبلی پیشی گرفته و این نوید را می دهد که شیائومی Redmi 9 از نظر سرعت و پویایی بهتر عمل کند. در کنار این مجموعه رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخای 68 گیگابایتی شاید آنچنان برای مخاطبین جالب نباشد و اکثر آن ها مایل به استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی که امکانش در Redmi 9 فراهم شده را داشته باشند. البته این مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی نیز موجود است.

باتری قدرتمند 5020 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند که عمر بسیار خوبی دارد. اگر چه باتری شیائومی Redmi 9 قابل تعویض نیست اما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کرده و درون جعبه یک شارژر 10 واتی قرار دارد که می تواند این گوشی را در عرض نیم ساعت 20 درصد شارژ کند.

در آخر باید بدانید که شیائومی Redmi 9 به صورت پیش فرض بر روی اندروید 10 اجرا می شود و از سیستم عامل اختصاصی MIUI 12 نیز برخوردار است در عین این که از شبکه های ارتباطی 3G, 2G و 4G نیز پشتیبانی می کند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی ردمی 9 را دارید می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi Note 9s

 

گوشی شیائومی با مارک Redmi Note 9s بر روی سیستم عامل Android v10 اجرا می شود. این گوشی از پردازنده هشت هسته ای بهره می برد. تراشه استفاده شده Qualcomm Snapdragon 720G می باشد. نوت ۹ اس دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک مدل، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در مدل دیگر است.

شیائومی Redmi Note 9S دارای نمایشگر IPS LCD می باشد. اندازه این گوشی ۸.۸ × ۷۶.۶ × ۱۶۵.۷ میلی متر و وزن گوشی ۲۰۹ گرم است. نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۹۵ ppi  طراحی شده که از نظر کیفیت در میان هم رده های خود برتر می باشد. در قسمت جلویی خریداران از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می توانند استفاده کنند و در قسمت عقب، یک دوربین ۴۸ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که دارای ویژگی هایی مانند زوم دیجیتال 10x ،فلش خودکار، تشخیص چهره، فوکوس لمسی و ... می باشد.

ادامه مطلب...
۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید هواوی Y9s

گوشی هواوی Y9s یک گوشی زیبا، قدرتمند و بزرگ است. همچنین قیمت گوشی هواوی Y9s گران نیست و برابر 239 دلار آمریکا در مالزی است که با توجه به ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن تقریباً یک گزینه وسوسه انگیز و جذاب به نظر می‌رسد. این مورد احتمالاً همان چیزی است که هواوی با آن قصد دارد شما را با قیمت و ارزش خرید بالای این محصول جذب کند.

اولین نکته قابل توجه در مورد Y9s صفحه نمایش 6.59 اینچی است که تقریباً تمام چهره گوشی هوشمند را اشغال می‌کند (نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 91٪ است). نمایش بدون وقفه FullView با تبدیل دوربین سلفی به یک پاپ آپ به دست می‌آید.

این همان مفهومی است که ما در اوایل سال 2019 در شیائومی Mi 9T دیده ایم، اگرچه Y9s از اندازه و طراحی صفحه نمایش گرفته تا مشخصات و دوربین ها تقریباً مشابه Honor 9X است که به تازگی معرفی شده است. تنها تفاوت عمده در قرارگیری اسکنر اثر انگشت است.

این گوشی مجهز به سخت افزاری مناسب و قوی است که به خوبی شما را در انجام کارهای معمولی و سنگین همراهی می‌کند. پردازنده اصلی آن را Kirin 710F با هشت هسته تشکیل داده است و در کنار آن 6 گیگ فضای رم قرار گرفته است. حافظه داخلی نیز 128 گیگابایت ظرفیت دارد که به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید فایل‌های خود را ذخیره کنید.

سیستم دوربین سه‌گانه‌ی گوشی موبایل هواوی Y9s به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیتی را ثبت کنید. لنز اصلی این گوشی را دوربین 48 مگاپیکسلی تشکیل داده است. باتری هواوی Y9s نیز یک منبع تغذیه قابل اعتماد 4000 میلی‌آمپری است که تا ساعت‌ها شما را همراهی می‌کند.

شما می‌توانید از لینک خرید گوشی Y9s نسبت به استعلام قیمت و آشنایی کاملا یبا این گوشی اقدام نمایید.

۱۵ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی Poco X3

گوشی شیائومی Poco X3 نسخه جدید از سری محبوب Poco است که به تازگی توسط شیائومی معرفی شده است. هنگامی که برند زیر مجموعه شیائومی به نام Poco معرفی شد، بسیاری این گوشی را مانند وان پلاس قاتل پرچم داران خواندند. چرا که مشخصات سخت افزاری بالایی را داشت اما قیمت آن بسیار مقرون به صرفه بود و ارزش زیادی داشت.

گوشی شیائومی پوکو X3 با یک طراحی جدید و مشخصات عالی بار دیگر معرفی شد تا بتواند قشر خاصی از جامعه که دوست دارند گوشی خاص و قدرتمند با قیمت پایین را تجربه کنند را پوشش دهد. این گوشی جانشین بسیار مناسبی برای Poco X2 یا همان Redmi k30 با مارک زیر مجموعه دیگر شیائومی است.

مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل یک صفحه نمایش IPS LCD بااندازه 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی می باشد. پوکو X3 دارای یک تراشه اسنپ دراگون 730G است که نسخه بروز شده همان پردازنده X2 می باشد. در این سری از گوشی های Poco دیگر شاهد استفاده از پردازنده رده بالای پرچم دار کوآلکوم نیستیم. ماژول دوربین نیز مانند همان X2 در نظر گرفته شده است. دوربین ها سنسور 64+13+2+2 دارند که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

چنانچه شما هم جذب این گوشی شده اید و قصد تهیه این گوشی را دارید حتما از لینک خرید Poco X3 در خاص باکس دیدن نمایید تا به مشخصات کامل و قیمت آن بیشتذ آشنا شوید.

۱۴ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی هواوی Nova 5T

امروزه خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه کار بسیار سختی شده است و با افزایش بی رویه نرخ ارز و تنوع بالای محصولات، خرید گوشی مناسب نیازمند تخصص کافی در این زمینه است. هواوی Nova 5T اسمارت فونی است که می تواند تقریباً هر کاری را برای کاربر انجام دهد و این مورد شامل برنامه های گوگل نیز می شود. علیرغم نبرد مجوز اندروید، Huawei nova 5T با پشتیبانی کامل از خدمات Google ارائه می شود و EMUI 9.1 را بر اساس Android 9 Pie اجرا می کند.

 

هواوی Nova 5T

 

 Nova 5T در رنگ های Crush Blue ،Dark Black و Midsummer Purple عرضه شده است. اگر جلوی Honor 20 Pro را مشاهده کرده باشید در اصل پنل جلویی نوا 5 تی را دیده اید. با نگه داشتن تلفن، متوجه می شوید که با وجود صفحه نمایش 6.2 اینچی ، قاب بلند و لاغر نوا 5T استفاده از یک دست را راحت کرده است، در حالی که انگشت شست یا انگشت میانی شما در دکمه روشن / خاموش کننده و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

بعضی از افراد مایل به استفاده از تلفن هایی با صفحه نمایش بزرگ نیستند زیرا آن ها اندازه دستگاه های مدرن را دوست ندارند، اما خرید Nova 5T ممکن است آن ها را متقاعد کند که نمایشگرهای بزرگتر به معنای خوش دست نبودن گوشی تلفن نیست. از دیگر مشخصات برجسته این گوشی دوربین‌های چهلرگانه آن است که قادر به عکاسی و فیلم برداری با کیفیت بسیار خوبی هستند. شما کاربر گرامی می‌توانید از لینک گوشی هواوی نوا 5 تی نسبت به آشنایی بیشتر با ایت محصول و همچنین استعلام قیمت آن اقدام نمایید.

۱۴ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان

مشخصات، قیمت و خرید گوشی Xiaomi note 8 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro توسط کمپانی شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خود یعنی دوربین چهارگانه طراحی شده است و می تواند امکانات بی شماری را به کاربر هدیه کند. در کما ناباوری نیز قیمت بسیار پایینی نسبت به امکانات خود دارد.

پردازنده فوق سریع هلیو G90T و معماری 12 نانومتری خواهد توانست نیاز شما را برآورده سازد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MC4 است و رندر گیری های گرافیکی برعهده این پردازشگر می باشد. فضای در نظر گرفته شده برای اجرای فرمان ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را پیش از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای دیگر مشاهده کرده ایم.

باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اساسی ترین ویژگی این اسمارتفون که آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد دوربین چهارگانه آن است.

سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی می باشد که به ترتیب عریض، فوق عریض، مکارو و عمقی هستند. نسخه ی پیشین این گوشی تحت عنوان شیائومی Redmi Note 7 Pro می باشد همچنین این گوشی مدل معمولی با عنوان شیائومی Redmi Note 8 دارد و هرکدام از این موارد در صفحه ی مورد نظر قابل بررسی می باشند. شما می‌توانید به کمک این لینک نسبت به خرید نوت 8 پرو و آشنایی با قیمت و مشخصات آن اقدام کنید.

۱۲ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۰۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ممد خان