امسال سامسونگ گوشی‌های میان رده بسیار خوبی را معرفی کرد. از Galaxy A32 گرفته تا کهکشانی‌های A72 و A52 که اخیراً معرفی شده است، همه در مقیاس بسیار خوبی از قیمت در کنار ویژگی‌ بهره می‌برند. اما مسلماً و معمولا مدلهای کوچکتر و خوش دست تری مانند گوشی Galaxy A52 است که در این میان درخشش بیشتری دارد و بین اکثر کاربران بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

تنوع گوشی‌های سامسونگ نه تنها در بین سری A ،M و S زیاد است بلکه از هر مدل خاص نیز معمولا با توجه به منطقه مکانی و برخی از تصمیم‌گیری‌های این کمپانی مدلهای مختلفی ساخته می‌شود. همین گوشی A52 نیز در دونسخه معمولی و 5G تولید شده است که در بخش‌های کوچکی باهم تفاوت دارند.

 

نمایشگری که گلکسی A52 از آن استفاده می‌کند یک پنل 6.5 اینچی Super AMOLED است که وضوح بسیار خوب 1080x2400 پیکسل را دارد. این نمایشگر در گوشی Galaxy A52 5G از نرخ نوسازی 120 هرتز و در نسخه معمولی از نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد و این اولین تفاوت دو مدل با یکدیگر است.

در بخش پردازنده و تراشه، نسخه‌ی 5G از پردازنده Snapdragon 750G 5G و نسخه معمولی از پردازنده Snapdragon 720G استفاده می‌کنند. Galaxy A52 5G در دو حافظه رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ساخته شده است که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یک را خریداری کنید. باتری گوشی نیز ظرفیت 4500 میلی آمپری دارد که با شارژر 25 واتی شارژ می‌شود.

دو بخش دوربین هردو گوشی از لنزهای مشابه و چهارگانه استفاده می‌کنند. لنز اصلی 64 مگاپیکسل است و پس از آن لنز فوق عریض 12MP، ماکرو 5MP و تشخیص عمق 5MP را داریم. دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریوی موجود در آن اشاره کرد که تجربه رسانه‌ای خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.