باتری سامسونگ گلکسی j7 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که از نوع لیتیوم یونی ساخته شده است. اگر با علائمی همچون خالی شدن سریع شارژ گوشی یا درست شارژ نشدن باتری روبرو شدید یا حتی  زمان ماندگاری باتری نسبت به قبل کاهش یافته است، باید به فکر تعویض و خرید باتری سامسونگ j7 برای خود باشید.

دلایلی مختلفی منجر به خرابی باتری گوشی می شود که باید باتری قبلی گوشی را یا یک باتری اصل و اورجینال جدید تعویض کنید. باتری ها یکی از مهمترین بخش از گوشی را تشکیل می دهند که عملکرد خوب باتری می تواند به فعالیت موثر گوشی کمک بزرگی کند. طبق بررسی ها این باتری در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3G  تا 18 ساعت ماندگاری از خود نشان داد که به نوبه ی خود یک عملکرد عالی محسوب می شود.

اغلب کاربران به دنبال نحوه شارژ صحیح باتری گوشی خود هستند و به خصوص اینکه بتوانند عمر باتری گوشی را افزایش دهند. طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده بهترین روش برای طولانی تر شدن عمر باتری گوشی، به موقع شارژ کردن باتری گوشی است. در بخش Smart Manager به کاربر این امکان را می دهد طیف وسیعی از اطلاعات ضروری را در مورد سری Galaxy J7 خود ، از جمله وضعیت باتری ، فضای ذخیره سازی ، آمار حافظه و موارد دیگر ، بررسی و مدیریت کند.

با چند لمس آسان می توانید برنامه های بلااستفاده را ببندید، عملکرد باتری و رم را بهبود بخشید، پرونده های بلااستفاده را حذف کرده و بررسی های ضد ویروس را انجام دهید. از باتری Galaxy J7 بیشترین بهره را ببرید ، کاربر می تواند مطالب متنوعی از جمله فیلم ، بازی ها، پخش موزیک و استفاده از وب بیشتر از هر زمان دیگری لذت ببرد و بدون اینکه نیازی به نگرانی در مورد باتری گوشی خود داشته باشد.