گوشی شیائومی با مارک Redmi Note 9s بر روی سیستم عامل Android v10 اجرا می شود. این گوشی از پردازنده هشت هسته ای بهره می برد. تراشه استفاده شده Qualcomm Snapdragon 720G می باشد. نوت ۹ اس دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک مدل، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در مدل دیگر است.

شیائومی Redmi Note 9S دارای نمایشگر IPS LCD می باشد. اندازه این گوشی ۸.۸ × ۷۶.۶ × ۱۶۵.۷ میلی متر و وزن گوشی ۲۰۹ گرم است. نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۹۵ ppi  طراحی شده که از نظر کیفیت در میان هم رده های خود برتر می باشد. در قسمت جلویی خریداران از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می توانند استفاده کنند و در قسمت عقب، یک دوربین ۴۸ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که دارای ویژگی هایی مانند زوم دیجیتال 10x ،فلش خودکار، تشخیص چهره، فوکوس لمسی و ... می باشد.

شیائومی ردمی نوت 9s همچنین دارای یک باتری عظیم ۵۰۲۰ میلی آکپر ساعتی می باشد که اگر استفاده بهینه داشته باشید در حدود ۲ روز عمر می کند. اگر تمایل دارید تا چندین مدل از میان رده‌های شیائومی را با هم مقایسه و سپس اقدام به خرید کنید می‌توانید از این صفحه به لیست بهترین گوشی های شیائومی دسترسی داشته باشد. ضمنا شما می‌توانید به کمک این لینک با قیمت و مشخصات بیشتر و همچنین نقد و بررسی این گوشی قدرتمند آشنایی پیدا کنید.